16 November 2008

Kebenaran Tersembunyi !!

Saya sempat melihat beberapa blog yg membicarakan tentang kisah hidup manusia. Ada yang membicarakannya atas alasan politik, ada yang membicarakan atas asas agama untuk menegakkan kebenaran masing-masing. Saya sempat membaca beberapa artikel dalam pahangdaily.blogspot.com . Banyak cerita menarik. Banyak hujah diutarakan, sangat menarik.
Saya leka membaca beberapa ulasan yang dikemukakan. Yang pelik ada yang jadi benar . Saya kagum dengan penulis blog tu , BERANI. Tidak ada yang menjawab, menyatakan sebaliknya. Saya yakin sudah pasti ada kebenarannya , dah berhari-hari tidak ada yang berjawab. Syabas diatas pendedahan yang dikemukakan, inilah semangat Umar (r.a), dah tak ramai yang berani macam ni, kalau zaman Umar (r.a) dah lama kena pancung kalau orang macam ni, apa pun kali ni sapa pancung sapa la wehh...amigoss

No comments: