17 November 2008

PENGKID!!

Saya sempat melayari beberapa artikel tentang perkembangan pengkid dalam negara. Akhirnya pengkid diharamkan!! Riuh satu malaysia, sampai ada NGO-NGO yang bantah & pertikai keputusan majlis fatwa. Saya pun fikir-fikir juga, apa yang sedap sangat jadi pengkid!

Inilah peliknya manusia, yang lelaki nak jadi pompuan, yang pompuan nak jadi lelaki.
'inikan kebebasan, human right la bang, nape plak ada yang nak menghalang? apa kita nak buat itu hak kita sebagai manusia kenapa ada yang tak puas hati? Boleh blah la bebb....itulah kata-kata geng pengkid yang sempat sya berbual dengan mereka baru-baru ini.

Tetapi saya lagi pelik, kenapa mereka nak berubah ? Adakah mereka menyesal dilahirkan begitu ? kalau nak dibandingkan yang dilahir cacat, tidak cukup anggota, buta, bisu, pekak & lain-lain. Budak-budak ini terlalu ikut perasaan , emosi & terikut-ikut dengan budaya barat. Yang pelik tu, yang teringin nak jadi pompuan tak pulak kerat 'benda' tu, buang semua sekali , tak payah simpan, lepastu biar dia merana setiap hari dengan pelbagai penyakit datang mengundang. Macamtu juga yang teringin nak jadi lelaki, jahit je kemaluan yang sedia ada tu, lepastu tambah je kemaluan yang lelaki tu, biar dia tau bila nak buang air kecil nanti, kat mana yang berair..?

Itulah yang dikatakan manusia, terlalu ikut nafsu. Sebab itulah Agama Islam haramkan benda-benda yang macam ni. Pada mat-mat pengkid cepatlah bertaubat sebelum terlambat, kalau tidak, hidup anda akan terus dilaknat tuhan, tapi kalau tak nak tobat...lantak engkola bebbb...biar mampus...adiosbrutusss..

1 comment:

xpert said...

kawinkan je pengkid dengan maknyah kot2 jadi....